خــٌــدایــــــا !! آغوشـَــت را اِمشب به من میدَهـــــی ؟ برای گفتن ! چیــــزی نـَــدارم ..امـــا برای شنفتن حرفهـــــای تو ؛ گوش بسیــــــار . . . می شـَــود من بغـــض كنــَــم ؟ تو بگـــویی : مگر خدایت نباشــَــد كه تو اینگــــونــه بغض كنــــی . . . ؟ می شود مـَــن بگویـــَــم "خـدایـــــا" تو بگـــویی جان ِ دلـــم . . . ! می شـــود بیـــایی ؟ تمنــــا میكنـــَـم . یه حرف ازته دل... رویای خیس من...
ما را در سایت رویای خیس من دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 21 تاريخ: پنجشنبه 22 مهر 1395 ساعت: 23:33